Torstai 17.08.2017
NopolaNews 1.0 (2005 - 2012)
Julkaisut
Hae sisällöistä

 
Suokävely/juoksu harjoitus part IISuokävely/juoksu harjoitus part II

Suokävely/juoksu harjoitus part II

15.8.2017 KyKy / Tanja Kyrönlahti

Tänään jälleen mahdollisuus kokeilla suolla kävelyä. Mikäs sen mukavampaa kuin seurassa!

Laji sopii ihan kaikille, jotka haluavat uusia ärsykkeitä keholle ja mielelle. Suojuoksu sopii myös niille, jotka kaipaavat korvaavaa harjoittelua vaikkapa rasitusvammojen vuoksi. Suojuoksutreeni lisää voimaa aivan kuten normaali mäki tai porras juokseminen. Hiihtäjien keskuudessa suojuoksu on tuttu harjoittelumuoto voimatreeniniä.

Aika: tiistaina 15.8. kello 18.

Paikka: tavataan Nurmijoella Pillikon talolla. Siitä lähdetään yhdessä.

Mitä mukaan: rento fiilis, varusteet jotka saavat likaantua/kastua ja loppuun juostut lenkkarit sekä iso porkkaiset hiihtosauvat(jos löytyy), juomista

Keli: Pukeudu kelin mukaisesti eli sade ei haittaa harjoitusta