Vastuullisuus yrityksen arjessa -iltakoulutus

Työ ja yrittäminen
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Suvi Alainen
Ryhmätyöskentelyä pöydän ympärillä

Vastuullisuus yrityksen arjessa -iltakoulutus

Miten yrityksen vastuullisuustyötä tehdään käytännössä? Mihin tekoihin kannattaa panostaa ja miten niistä viestitään uskottavasti? Mitä hyötyä vastuullisuudesta on yritykselle? Viiden illan mittainen Vastuullisuus yrityksen arjessa -iltakoulutus tarjoaa vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin.

Kaikille avoin ja maksuton Vastuullisuus yrityksen arjessa -iltakoulutus tarjoaa perustiedot vastuullisuusasioista ja opastaa alkuun yrityksen vastuullisuustyössä ja sen viestinnässä.

Koulutus järjestetään 25.8. - 22.9. ja sitä on samanaikaisesti tarjolla Jämsässä, Viitasaarella, Saarijärvellä, Laukaassa ja Keuruulla (ks. kokoontumispaikat koulutuksen verkkosivulta). Osa tapaamisista on etänä, jolloin osallistujat pääsevät vaihtamaan ajatuksia vastuullisuusaiheista myös muiden paikkakuntien osallistujien kanssa.

Koulutus sopii kaikille aloille ja myös opiskelijoille. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 21.8.

 

Tutustu tarkemmin Vastuullisuus yrityksen arjessa -iltakoulutukseen: https://www.jyu.fi/fi/tutkimus/wisdom/polkukartta/koulutukset/vastuullisuus-yrityksen-arjessa 

 

Lue koulutukseen aiemmin osallistuneiden kokemuksista: https://www.jyu.fi/fi/tutkimus/wisdom/polkukartta/ajankohtaista/kiitelty-polkukartta-iltakoulutus-saa-jatkoa

 

Koulutus on osa POLKU 2.0 -hanketta, jonka päärahoittaja on Euroopan Unionin Euroopan sosiaalirahasto (ESR). Rahoittavana viranomaisena toimii Keski-Suomen ELY-keskus. Hanketta rahoittavat myös Jyväskylän, Jämsän, Äänekosken ja Saarijärven kunnat sekä UPM-Kymmene Oyj. Koulutuksen järjestäjinä toimivat yhteistyössä Jyväskylän yliopisto, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradia ja Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke.

 

Tutustu myös muihin POLKU 2.0 -hankkeen kestävyysteemaisiin koulutuksiinhttps://www.jyu.fi/fi/tutkimus/wisdom/polkukartta/koulutukset

 

 

Jaa sosiaalisessa mediassa

Aihealueen yhteistyöyritykset